aku benci benda ternganga!!! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, September 06, 2011

aku benci benda ternganga!!!


ASSALAAMUALAIKUM.... AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM,,

hye u olz!!
hari ni muja memang diserang jealous yang amat
biarpun korang tak nak tau nape
muja nak gitau jugak!!
muja jealous ngan domo kun sebab dia lagi femes daripada muja (nk pasan femes ckit je pn,, ish)
kat skolah muja pn dah merebak virus ke'domokun'an
huh!!

tak caya?? tengok la gambar ni!


ni DOMI,,, huh,, untungla dya orang kendong manjang.


kawan baik.. DOMU ngan DOMI,, bajet garang sangat la DOMU tu,, huh.


ni la tuan punya beg.. muja jelez tau roomate muja lagi sayang DOMU.. eee!!!

kalau domo ni tak femes,, takkan la orang letak muka dia merata2,, geram nih!


tengok topi tak cantik ni,, ingat cantik sangat la ternganga je,,

iphone tuu,, tak kan nak letak dalam Domo jugak,,


ni yang paling tak menahan!!!

daa,, stress,, chow..!!! :)

1 comment: