my life long fav only-me pictures,, aku sgt gdik!! haha - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, September 29, 2011

my life long fav only-me pictures,, aku sgt gdik!! haha

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

ari ni nk kongsi my life long favourite pictures
sdiakn jabey rok rak (plastik)
in case korg nk throw up,, hehehe


tak tau la ape kena ngn gambr ni,, rosak3!!
ni gambar versi kamera hilang kena curi,, 

trpaksa crop ckit gambr ni sbb for me daring sgt,, hahaha

ni time muja bajet2 nak kawin klu ade org meminang ari tu jgk,, failed!

ni time aku sgt bajet ayu!! uweeeekkkk!!!


 ni time mem'beta'kan diri walhal diri in adalah 'alpha',, hensem tak laki kt blakang tu,, kih3
ni gmbr kt um versi pakai baju org bagi+bersama2 hphone yg kna curi.. *sigh

 muja ingt gmbr ni,,, gambar time rase nk hantar gmbr kt xbf mmbuak2
so,, kna control ayu,,, PERHATIAN.. xbf ok,,, not the current one.. :D
ni time aku sgt bengkek tk de org nk amik gmbr aku,,
so,, aku amik la gmbr aku sndiri,, ape aku kesah,, kuang3!!!

ni time selesema mungkin sbb ad tisu kt tangn aku tu,, gdik!!

ni time aku meroyan bile ayam dh abis,,
mybe aku nk lagi,, tapi duit tk cukup,, so,, ratah tengkok ayam pn jadi laah,,,
ni mesti time aku g joging kt um dlu,, fokus pd tudung indon itu,,
sangat failed!!

ni lak time sawan nk pakai brooch janggut
umi aku yg pngil cmtu,, bukan aku k,, hehe
 ni time kt kfc,, cropped sbb ske gmbr ni,, hehe
 ok,, ni kt sbuah tempat dpn rumh aku time kak da keje kt sini
cm bongkok je aku dlm pic ni kn,, ahh!! ade aku kesah??
 chow!

No comments:

Post a Comment