ape nak wat ni.. : ' ( - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, October 27, 2011

ape nak wat ni.. : ' (

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D


macam-macam rasa sekarang,,, so,, nak tanya korang ni,, harap ade la orang nak respond..

pelbagai persoalan berlegar-legar,,, tak reti nak dok diam,, huh,, geram gak rasanya,, tapi,, ape nak wat... otak kite jugaaak,,,


ape nak wat kalau hati tak boleh trime?


ape nak wat kalau hati ni tak boleh nak lupe?


ape nak wat kalau tidak berkenan di mata?


ape nak wat kalau hati rasa tak selesa


ape nak wat kalau ade yang terasa?


ape nak wat kalau dendam melata?


ape nak wat kalau tak boleh memejam mata?


ape nak wat kalau tertitisnya air mata?


ape nak wat kalau sudah terpahat di dada?


ape nak wat dah otak teringat sentiasa?


ape nak wat kalau jari bergerak sendirinya?


ape nak wat kalau maaf tidak diterima?


ape nak wat kalau dia tidak mencinta?


ape nak wat kalau ada yang membenci semata?


ape nak wat kalau bebelnya berjela?


ape nak wat kalau tu dah nasib kita?


ape nak wat,,,,


redha jela,,, tawakkal jela,,, hadapi jela..

sesungguhnya DIA yang MAHA MENGETAHUI segalanya,,

1 comment:

  1. sabar je la dik . . semua dugaan pasti ada hujungnya . . just keep smile ^_^

    ReplyDelete