pesanan BLOGku untuk pemiliknya, AKU. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, October 27, 2011

pesanan BLOGku untuk pemiliknya, AKU.

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

dear muja,, pemilikku,, penulisku,,
dengar blogmu ni nak nasihat guna jari kamu sendiri

JANGAN wat dosa online!

  • letak gambar seksi kemain sebab nak traffik tinggi,, nak followers ramai,, kejadahnya,, perlu ke muja oi?? tak perlu langsum,, orang tengok aurat orang lain melalui aku ni,, ko tak rasa berdosa ke muja oi?? cer pikey cer pikey.. dapat dosa sebab malukan orang tu dah satu hal,,, orang tengok aurat tu satu dosa lain plak,,,
  • bergosip kemain,, ko tau tak muja??? the word gossip is used just to soften the word 'mengumpat' paham tak?? perlu ke bergosip ngan gler punye orang kat dunia maya ni muja hoi?? sedar diri sikit.. biler orang bace je entry pasal the-so-called-gossip,, berlemon-lemon dosa ko dapat,, nak???
  • gossip dah,, lagi teruk kalau memfitnah,, ko jangan mandai nak gune aku yakni blog kesayangan ko ni untuk sebar fitnah,, paham??? fitnah ni cam api dalam sekam,, menghancurkan tanpa kita sedar,, sedar-sedar licin terbakar,,, kalu yang hancur tu musuh tak pe,, kalau saudara sesama ISLAM plak camne???
  • ni satu lagi,, ko jangan nak gedik sangat tulis entry dalam aku ni untuk menyuluh dan menerangkan yang dah nyata tentang kelemahan dan keburukan orang lain,, ko ingat ko tu dah sempurna sangat ke muja oi,, kalu dah gatai sangat nak buat benda ni,, buat kat tempat lain,, JANGAN GUNA AKU!
INGAT SEMUA NI MUJA!!

yours truly, with lots of love,
YOUR BLOG.

2 comments: