syukur ampaian aku kat DALAM rumah,, hehe - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, November 16, 2011

syukur ampaian aku kat DALAM rumah,, hehe

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUHAHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM, AKHI WA UKHTI.

dulu aku pelik,, 

NAPE AMPAIAN RUMAH AKU NI,, ADE KAT DALAM RUMAH??

di waktu musim hujan camni barulah tau hikmahnya,, huhu,,,,
aku syukur la ampaian aku kat atas rumah
tak payah bawak kain susah payah turun sebb nak jemur kain
kalau ujan pun senang je nak angkat
kuang3
ade je ampaian kat bawah,, tapi tak pernah gune,, membazir je,, ish3,,,
so,, alhamdulillah sebab ampaian aku kat dalam rumah je,, mengadap pulak jalan,,, kuang3

No comments:

Post a Comment