barang free @ percuma,, jangan tipu cakap tak nak! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, November 29, 2011

barang free @ percuma,, jangan tipu cakap tak nak!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

Wanna catch Agent Ethan Hunt and the IMF crew as they embark on a mission to clear their name?
Join us and win tickets to the world’s most immersive movie experience.
IMAX® delivers crystal clear larger-than-life images complemented by exhilarating state-of-the-art surround sound.
Now you can be part of the IMAX® experience! 
WIN FREE tickets from TGVCinemas’ Facebook page to the Mission Impossible 4 premiere at TGV Sunway on 13/12/2011!

nasib aku la tak leh nak gi tengok wayang,, kelate tak de cinema,, trime kasih,, tapi,,
kalau sekarang ni aku still kat UM mesti aku amik benda ni,, tiket free ni memang satu nikmat la kan bagi aku kat hujung minggu,, bayangkan kalau setiap minggu habis RM12 untuk tengok muvie,, tak ke beratus jugak habis dalam staun,, so,, peluang camni takleh dibiarkan weh!!! aku tkleh tak bermakna korang tak leh jugak kan,,,?? 

klik kat SINI.. free tickets weh,, 

sape yang dapat tapi tak nak kasi aku k,, leh aku bagi kat mukmin tersayang yang giler tengok muvie tu,, ahaks!!
 

3 comments: