best jugak memasak ni yer,,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, November 08, 2011

best jugak memasak ni yer,,,

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

skerang ni,, bilik aku dah jadi tempat memasak you,,,
korang jangan jelez,, aku dah pandai masak,, hehehe,,
tak caye ek?? bgus,, sbb aku memang menipu pun,, kuang3
tpi,, sepanjang bilik jad tempat yang pnuh kutleri ni,,, dapat la jugak ilmu memasak
persediaan nak kawin,, muahahahaa!!!
yela kan,, taun depan dah masuk 20,, cuak bai,,,
seram sejuk je ade nombor 2 kat depan umur tuh,,
gler nervous!!!!
ok,, korang,, jom kiter belaja memasak demi masa depan cemerlang, gemilang dan terbilang,, haha
jom,, kita berlumba jadi multifunctional girl,, kat dapur jadi masterchef,,,,
kt pejabat jadi general manager, perrghhh!!!!
best wooo!!!!
doakan aku yer,, kih3

No comments:

Post a Comment