camne nak gtau ni???? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, November 06, 2011

camne nak gtau ni????

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

weh,,, camne ek,,,, serba salah gler ni,,,
uwaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
camni,,,, aku baru tau yang tak baik kite sentuh kulit yang tak seagama ngan kite walaupun sejantina,,,,
tapi,,, camne nak gtau weh?????
toloooooooooong!!!!
boleh ke kite biarkan dengan menganggap,,, kalau kite beritau,, dorang akan terasa hati,, silaturrahim terputus,, n endanger kite punye agama.. so,,, kite diamkan je??
boleh ke camtu weh???

betul ke kalau kite tersentuh kulit ngan dorang batal wudhuk?? muja pernah bace,,, kalau sentuh babi pun tak batal wudhuk,,, cumer kena samak sebelum solat,,, dorang tu manusia,, tak batal la,,, takkan la dorang lagi rendah daripada makhluk ALLAH itu,,, ish,,,

camne pun,, im trying my best to avoid syubhah,,, T_T

hamba yang hina,

No comments:

Post a Comment