camne nak gune yang baru ni???? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, November 29, 2011

camne nak gune yang baru ni????

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.


boleh tak bagitau muja nak gune macam mana nak gune shoutmix baru ni???
aku memang tak reti laah,, kalau ade je shoutmix camni terus aku tak jadi nak shout,, 
geram weh,, maybe aku kuno,.,.. so ade tak sape2 yang nak tlong bagitau nak gune cmne,, 
nak email bagai la ari tu,, letak dah pun tk leh nak send lagi,, adoilla,, cer ajar,, cer ajar,,

 

1 comment:

  1. samalah, diri ini pon rasa cam hampeh ja rasa bila guna shoutmix nih..cam pelik2 ja..npk sgt diri ini da lama tak bw tgk shoutmix org lain.hahha

    ReplyDelete