dalam masa 6 minit bahrain dapat 3 gol lawan ngan malaysia??? malaysia kalah lagi!!! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, November 27, 2011

dalam masa 6 minit bahrain dapat 3 gol lawan ngan malaysia??? malaysia kalah lagi!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

aku sdey,, tengok bola,, malaysia dah mendahului dengan 2-0 melalui tendangan MUHAMMAD NAZMI FAIS dan MAHALLI JASULLI ...



dalam masa 1 minit bahrain boleh jaringkan 2 gol,, 
ndalam masa 6 minit dorang dapat 3 gol walaupun dorang dah dapat kad merah untuk satu pemain
ape yang jadi sebenarnya,,
muja tak nak kutuk,, sebab muja gak orang malaysia,, ape-ape jadi pun,, 
muja tetap sokong malaysia,, tapi,, kekecewaan tetap tak tertanggung sekarang ni,,
adakah disebabkan over confidence apabila dah mendahului 2-0 pada mula-mula tu?

terbukti,,, ape-ape pun boleh berlaku dalam bola sepak walaupun dalam masa 10 minit terakhir,,,

maka kalahla malaysia dengan bahrain dengan mata 2-3..

nape????? uwaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
 

2 comments: