follower ke 221 aku memang marvellous!! MUJA sayang LYSSA!!! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, November 28, 2011

follower ke 221 aku memang marvellous!! MUJA sayang LYSSA!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.


OMEI!!!! terkezut kambing muja tengok kat follower dah 221,,, tambah-tambah terkezut bila follower itu adalah 
blogger femes amos yang dah ade follower 30 riban++.. korang hado???
lyssa,, tq,, terharu sampai tup tap tup tap meleleh air mata,,, nasib baik tak banjir nih,, aiyaaa,,,
hehe.. dah la kelantan dah banjir teruk ni,, kih3,,,

nak letak sekali lagi la banner lisa nih,, sebab cute sangat,, jadi hiasan blog muja jugak,, keh3,, 

!    ✿LYSSA FAIZUREEN✿   !
tq lyssa!!! bagi tutorial percuma,, pastu follow blog plak,,, 
uwaaaaa!!! terharu dalam gembira,, jenguk2 la selalu k,, sayang and support u always!!!
 

1 comment:

  1. EHEHE . ada lagi entry pasal Lyssa . aiyoookkk .. Terharuu nihh . nak nangisss jugakk . huwaaaa :')

    ReplyDelete