kenangan kat karnival remaja - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, November 04, 2011

kenangan kat karnival remaja

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

muja tulis gune bullets jela
bleh tak???
muja suke camtu,,, senang and organised,, hehe
karnival ni diadakan pada hari rabu kat balai ISLAM kota bharu,,
missed kelas,, adoi,,, lecturer mesti marah kn,, dah nk wat cmne,,, :'(
moto dye tu yang best,,,
remaja.. we love you,,
hehe,, best kan??
rasa macam disayangi je,,,
  • jumpe akil hayy in person,, baaaaaanyak sangat beliau buat persembahan ari tu,,, best sore dye,,, dye kurus,, hehehe,., sedey waheeda tak datang,, tapi,, tk kisah la,, :D
  • tumpahkan air sirap,, uwaaaaa!!! malu kot,,, tumpah atas kerusi bagai,, sob3
  • nak tau tak?? salah sorang peserta masterchef yang orang klate tu rupenye ahli teater klate,, bangga,, dye la orang utama persembahan gak,,
  • aku lak manjang bace novel,, kih3
ain,, jom kite jalan tunduk pegang tangan,, hehe

No comments:

Post a Comment