ombak rindu jadi filem? npe tak jadi drama?? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, November 04, 2011

ombak rindu jadi filem? npe tak jadi drama??

assalaamualaikum w.b.t. ahlan wasahlan wa marhaban bikum. :D

hehehe,,
ni la kot entry terakhir ari ni,,,

masa darjah 6 dulu,, sibuk je aku
balik je kampung,, terus cari novel ombak rindu yang sepupu aku punye
berkali-kali ak bace,, memang tak boring
gler sedey der!!!!!!!!!
kalau peminat novel tak bace novel ni,, JANGAN MENGAKU MINAT NOVEL.

sekarang novel ni dah diadaptasi jadi filem,,
frust laa,,, npe tak jadi drama???
kan ke novel tu banyak details,, n patutnye panjang,,,
boleh ke novel setebal tu,, dibuat filem??
mesti banyak tertinggal details dalam tu kan,,,?

memang tak tau la camne,, tapi,, kalau drama lame ckit,, hehe
sebab tu je kot sebenarnya,, boleh tambah2 scenes ke,, ape ke,,,
kan3??
tapi,, filem dye tetap muja sokong!!!!!!!
i love ombak rindu on fauziah ashari!!!!!!!!!
muahhxxx!!!

No comments:

Post a Comment