sampai bile weh??? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, November 24, 2011

sampai bile weh???

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

sampai bile laa astro ni nak macam ni,, 
asal hujan je hang,, geram gler weh!!!!! service unavailable,,, stupid!!!
tambah-tambah musim hujan ni,, tak bertibi dah la aku.. bukan penyakit tibi yer,,,,,
bile nak ugrade pun aku tak tau la,, geram!!!!
bayar mahal,,, dah la channel aruna dibatalkn tapi harga tetap sama!!!
channel pengganti tak de lak nak bagi,,, giler ke astro?????
bile korang nak upgrade hah???? tak dok aroh la aku suko kualiti gambar,, 
tapi astro memang ngek n ngok laaaa...... berubah la weh,, jangan reti naikkan harga jer,,, 
kualiti tak naik-naik gak,,

hampeh banyak bukan sikit ni tau tak?????
 

No comments:

Post a Comment