nak letupkan playstation!!! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, December 26, 2011

nak letupkan playstation!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

geram tol lah aku,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!! nape la diwujudkan benda yang bernama playstation dengan nama glamournya ps,, aku benci bebenor lah!!!!!!!!!!

dari pagi dok main ps,, kalau ade tibi sejibik lagi tak pela jugak,, huh,, ko nak main ps ko beli je tibi sendiri,, jangan nak ganggu harta awam kat umah ni,, huh!!! ni la salah satu benda yang aku tak suke pada budak laki,, SUKA SANGAT MAIN GAME!!!


 

1 comment: