Lagu Di Mujadafewa: Lirik Salam Rindu Oleh Wali - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, December 30, 2011

Lagu Di Mujadafewa: Lirik Salam Rindu Oleh Wali


ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

wah wah wah. main hujan hujan nampak. demam kang tak tau. ke saje je korang main hujan tak nak gi skolah. haaaaaaaaaa. piat telinga sorang-sorang!!! hahahaha.

hari ni kan ade konflik kan sikit dengan budak busuk yang amat tu. yelah, orang bagi hadiah pun tak nak. dye bagi hadiah kat orang ok je orang terima. nak kena bom la budak tuh!!! huh!!!!

then, pandai je nak pujuk aku suh dengar lagu ni. kalau dah busuk+jiwang=buji. errkk. buji. kay. best gak buji., so, budak busuk tu dah ada nama baru. BUJI nama dye. kah3. padan muka kau!!! kuang3

jom relax-relax sambil menaip dengar lagu yang buji bagi kat muja nih,, disyorkan gak untuk korang dedikasi kat yang tersayang yang jauh,, yang dekat sila bagi lagu lain,, tq,,,




Lirik Lagu Wali: Salam Rindu

ku bertanya pada malam
ku bertanya pada bintang
sedang apa kau duhai sayangku
di sini angin menyampaikan
salammu salam sayang
salam sejuta cinta dan rindu
sabar sabar sabarlah sayangku
semua ini kan cepat berlalu
sebutlah namaku di setiap nafasmu
ku kan datang kepadamu sayang
panggil panggil aku segenap rasamu
dan rasakan aku membelaimu
pejamkanlah matamu 
dan kau tenangkan hatimu
dan kau rasakan aku memelukmu
sabar sabar sabarlah sayangku
semua ini kan cepat berlalu
sebutlah namaku di setiap nafasmu
ku kan datang kepadamu sayang
panggil panggil aku segenap rasamu
dan rasakan aku membelaimu
(sebutlah namaku di setiap nafasmu
ku kan datang kepadamu sayang
panggil panggil aku segenap rasamu
dan rasakan aku membelaimu)
sebutlah namaku di setiap nafasmu
ku kan datang kepadamu sayang
panggil panggil aku segenap rasamu
dan rasakan aku membelaimu

Tanggal Publikasi: 25/05/2011 | Update Terakhir: 25/06/2011


No comments:

Post a Comment