wali band,, yunk @ yank.. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, December 11, 2011

wali band,, yunk @ yank..

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

hye u ols!!! berharian aku kongsi lagi wali band,, nape pun aku tak tau,,, tapi maybe sebab aku minat sangat ngan band mamat-mamat indon kacak bergaya nih>> boleh la,,,
lagu best,, aku bagi A
sore best.. aku bagi A
band indon.. aku bagi B<< jelez. nape tak jadi band malaysia???


Lirik Lagu Wali Yank Lyrics

yank coba kau jujur padaku
yank foto siapa di dompetmu
yank kok kamu diam membisu
sayang jawab atau aku pergi sayang
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
reff: 
aku tak mau bicara
sebelum kau cerita semua
apa maumu, siapa dirinya
tak betah bila ada yang lain


jangan hubungi ku lagi
ini bisa jadi yang terakhir
aku ngerti kamu, kau tak ngerti aku
sekarang atau tak selamanya


yank jangan kira ku tak tahu
yank tak mudah kau bodohiku
yank tolong dengarkanlah aku
tapi sayang masih pantaskah kau ku panggil sayang

repeat reff

saat kamu mau bicara
dan ku akan cerita semua
apa mauku, siapa dirinya
karna memang tak ada yang lain


terus hubungiku lagi
jangan bilang ini yang terakhir
aku ngerti kamu, kamu ngerti aku
aku sayang kamu selamanya

repeat reff
Tanggal Publikasi: 19/07/2009




orang laki pun ade ke nak majuk kemain cam dalam lagu wali band tercinta aku nih???
tak macho langsum la weh!!!! tolong ek,, hehe,, << cam feminist je aku,, haha
aku ni cakap cam la laki tak de prasaan kan?? tapi,, memang betol pun,, tak hensem terus kalau laki majuk,, terus terserlah 'kepon*anan' dorang,, kih3

ps-biar budak-budak k-pop jela muka jambu cam pompuan k.. jangan mara ha,, it is the truth :D
  

No comments:

Post a Comment