Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

manusia vs beruk.

Nurmujahidah Ismail | 9/01/2011 | 0Comments |
ASSALAAMUALAIKUM.... AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM,,

hye u olls,,,,
hari ni mj nk tunaikn jnji mj ngn mukmin,,
ambik gmbr ngn 2 ekor beruk,, haha
tp mj tkut la nk sntuh,, amik dari jauh je pn kre ok la kan,,
2 ekor beruk ni dok kt kg mj
spupu mj yg nk jaga dorg ni,,
beruk ni bijak la jgk,,
pntang tgk pmpuan ckp ngn laki,, dye nk jlez,, mrh2
dorg jlez la sbb dorg tk de bf,, (kprcayaan yg tak tau sahih al khatok)
tpi jangn lak caye ngn teori darwin k,, tkkn la kite nk ckp Nabi Adam tu spesies ni jgk,,
masya Allah,, nauzubillahiminzalik..

enjoice!!


nmpk tk kt ats pokok tu,, yg mj dukung tu spupu mj yg saaangat shumiiill..


nila dorang yg ske jlez,, hahaha..

aku naik lori!!! hahaha!!!

Nurmujahidah Ismail | 9/01/2011 | 0Comments |
ASSALAAMUALAIKUM.... AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM,,,,

korang!!!
aku excited sgt ni,,,
raya prtama taun ni,,, aku naik lori dari kubur!!!
korg check it out k pngalaman julung2 kli ni,,,
aku dh ajk gnerasi sme ngn aku naik,,,
tpi,,, mklmla,,, kna jaga imej,,,
tpi tidk bg aku,, hehe
klu dh buat tu,, buat je slagi tk mlngar hukum syarak,, hehe
enjoice!!!

video