aku yang pendendam - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, February 19, 2012

aku yang pendendam

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

dia menipu aku
dia amik duit aku
dia memfitnah aku
dia yang menampar aku
dia yang burukkan nama aku
dia yang buat aku berdosa
dia yang buat aku malu
dia yang mengkhianati aku
dia yang merobek jiwa aku
dia yang menghancurkan harapan aku
dia yang buat aku tidak menjadi aku
dia yang menghancurkan hidup aku
dia yang tidak menghargai aku


aku takkan lupa semua mereka sepanjang hidup aku
 

5 comments:

  1. memang pahit untok ditelan...sedih+saket ati bile denga...orang suh kite sabar,diam,tapi....yang buat sume mende tuh kat kite makin menjadik2x...makin pijak kepala kite...dia ingat kite takut...cume doa kat yang maha kuasa satu hari dibukakan hati untok sedar...sementara nak tunggu satu hari tuh janganlah putus asa....(sorry...bukan kenyataan riak,bangga,dan mengaharap pujian)sbb aku dah penah rase mende neh...tuh yang akuh berani cakap...kalau aku x penah rase x kan akuh berani cakap...(teremosilah plak)

    ReplyDelete
  2. forgive ur enemies but don't forget their names... :)

    ReplyDelete
  3. lupe tuh memg takan la , benda nih la kitew pgil sejarah , sebab tuh la , ta kesah la sejarah baek atau buruk , lebih2 lagik buruk , kitew taleyh luperr , tp owg sekarang mcm tuh la , senang melupakan sejarah , walaupun sejarah tuh ta terjadi kat kite , kite tetap taleyh lupew , hehe , saje kaitkan dgn sejarah cz i sejarah lover , hehe ~

    ReplyDelete
  4. @cweet pinky maafkan je,, saya sendiri tidak sempurna,, :)

    ReplyDelete