terima kasih untuk korang,,,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, February 22, 2012

terima kasih untuk korang,,,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

hari ni,,, api fitnah yang membara tentang aku sudah reda di ipg ni,,, entahlah,, maybe masih membara tanpa aku sedari,, aku syak,, pemfitnah ada motif tersendiri,,, ada komplot tersendiri,, tapi,, secepat mungkin aku berusaha menghapuskan api syak wasangka ini,, ya ALLAH,, bantulah aku,,, untuk entry yang emo ni,, aku nak ucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih buat insan-insan berikut,,,, terima kasih sangat sebab percayakan aku di saat semua membenciku,, semua pandang sinis terhadapku,, semua mengesyaki ku,,, dan pada masa itu,,,, dorang lah yang bagi semangat kat aku,, percaya kat aku,,

  • mukmin, sentiasa di sisiku walaupun jasad kami jauh terpisah,,, sentiasa menenangkan hatiku yang gundah gulana,,, terima kasih sangat amat min,, ko kawan aku ke akhirnya,,,,
  • alang, yang sentiasa percaya padaku,, sanggup menemaniku berhadapan dengan punca masalahku,, aku sendiri tidak tau aku ada ke tak keberanian sepertinya
  • arieff, di saat getir aku disoal siasat,, dia ada di sisiku,, menenangkanku,,, menyeka air mataku dengan kata-kata hikmahnya yang cukup bermakna
  • amylea, tidak sebatch di ipg,, tapi di faris petra,, aku tau dia mengenali diriku yang sebenarnya,, dan dia amat mempercayaiku
  • semua classmates aku,,,, yang mempercayaiku,,, yang tidak menaruh syak wasangka kepadaku,, yang menyokongku,,, tanpa rasa ragu...
  • semua kawan yang seumur denganku tapi batch lain,, jasamu dikenang,,, sangat-sangat,, tanpa korang aku mesti masih dalam kehibaan yang bagai tiada penghujung
  • semua readersku yang percayakan aku,,,,
qaiyah,,, yang menolongku di saat aku di medan perang,, yang turut sama menjadi mangsa keadaan,,, kita sama-samalah berdoa,,, agar kebenaran terungkap jua,,, percayalah kita,, ALLAH itu Maha Adil dan Saksama,,,,

11 comments:

  1. sabar banyak2~mulut orang kita xboleh tutup macam mulut tempayan :)

    ReplyDelete
  2. knp ni? akak harap adik tabah la hadapi dugaan ni...Allah menguji adik ....sabar itu separuh daripada iman....

    ReplyDelete
  3. hah!!!!camneh lah.....cube senyum sket....kadang-kadang kiter senyum tanpa tujuan bukan bererti kita gila...rite???keep smiling...huhuhuhhh...

    ReplyDelete
  4. selayaknya lah dorang dihargai.. kwan susah, susah dicari.. :)

    ReplyDelete
  5. good to have friends around kan.hehehe..muja memang bertuah

    ReplyDelete
  6. @noorniey Azman kalaulah mulut dorang mulut tempayan,, alangkah indahnya..

    ReplyDelete
  7. @Cik FaRiZaM sabar itu separuh daripada iman,, harap muja salu ingt pesan awk, :D

    ReplyDelete
  8. @aReLaN harap yang arelan cakap tu betolla,, :(

    ReplyDelete
  9. Huh.... Ko yg xnk bertukar!!! Jd Incredible HULK :)

    ReplyDelete
  10. @Mukmin (MZ) budak ni suka mengarut,, saya muja ye sedara,, bukan miss hulk ok,, :P

    ReplyDelete