covered hair vs free hair - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, March 15, 2012

covered hair vs free hair

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

opps!!!! aku dah lupa la dari mana aku dapat benda ni,, sorry,, tapi aku kongsi la blog yang blogger tu amik dari situ,, ayat kelinga?? tak yah tanya,, sumber, sumber
 
jujur,, aku kalau kat kampung,, tudung tak lekat lagi kat kepala,, susah bila nak pakai tudung di tempat dah bagai rumah aku,, yelah,, kecik dulu aku kat tinggal kat sana,, aku tau,, tapi,, susah ke akan jadi alasan aku bila mengadap ALLAH nanti,,, astaghfirullahalazim,,, :'(
 

6 comments:

  1. klaka..yg like comment pmpuan sexy 2 bpe org je..tp yg like comment pmpuan islamic 2 beribu2..haha..well, org klu da xnk berubah 2 beribu alasan die bg..

    ReplyDelete
  2. kan? hehe,,, lastly,, ..... hahaha,, lawak amat,,

    ReplyDelete
  3. pandai muslimah tu jwb..sampai xterkata pmpuan tu..hihi..bgus2

    ReplyDelete
  4. @cweet pinky tula,, realiti yang sukr diubah tapi tak mustahil kan :D

    ReplyDelete