kita main kawin-kawin,, dorang main ape?? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, March 20, 2012

kita main kawin-kawin,, dorang main ape??

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. jom jengah http://www.mamamurai.com/

sementara laptop tak mati lagi ni,, aku usha facebook,, then jumpa gambar kat bawah ni,,,, mula-mula aku ingatkan budak laki palestin ni dah meninggal,, tapi bila baca  caption dia baru la tau,...

orang melayu main kawin-kawin,, orang palestion main syahid-syahid

uwaaaaa!!!! rasa macam ditembak kat kepala bila tengok gambar ni,, insaf insaf insaf,,, betapa dorang tak sabar nak syahid, betapa dorang tak sabar untuk terkorban dalam perjuangan demi agama Islam yang tercinta, betapa dorang tak sabar menunggu giliran untuk masuk ke syurga,, betapa dorang tidak mengagungkan dunia,,, inaa lilllahi wainnaa ilaihi raajiuun,, subhaanallah,, bila pula kita yang di malaysia, negara aman harmoni ni nak ada umat Islam yang macam ni ye?

aku tak kata kat korang,, tapi aku kata pada diri sendiri....

4 comments:

  1. la boleh plak main syahid2....hmm..sabo jele

    ReplyDelete
  2. jemput join contest dr kawan sy , sy pon join, tk ramai join, jemputla memeriahkan :

    http://afasz.blogspot.com/2012/03/contest-fc-untuk-semua-hadiah-bernilai.html

    ReplyDelete
  3. Pemikiran budak yg matang seperti imam hassan al banna

    ReplyDelete
  4. Pemikiran budak yg matang seperti imam hassan al banna

    ReplyDelete