aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, April 30, 2012

aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
1000 token untuk beli ipad . click here :D

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
tengok la apa dah jadi sekarang
aku ke kiri engkau ke kanan
padan muka ko,, opps,, kita...

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
inilah bahana tak ikut pantang
akibatnya cukup parah,, sape suh tak caya
ko suka la ek jadi macam ni sekarang????

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
dia tu sebenarnya,, tak de kaitan ngan kita
kita kenal dia pun tidak,, apatah lagi dia nak kenal kita,,
haram jadah la jawabnya...

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
aku dah agak akan jadi macam ni akhirnya
aku dah letih pesan kat kita sendiri,, ko dan aku,,
aku kata JANGAN,, ko cakap TERUSKAN,, jadi camni la..

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
sekarang dah musim kemarau,,
kemarau perkataan,, tak de langsung tumbuh di bibir,,
kering kontang merekah berdarah,,, huhu,, suka la ko kan???

huhuhuuuu,,, aku dah cakap jangan,, ko buat jugak,,,
nampaknya janji kedua akan kita cemari
akan saling menghilang dari sisi
menambah luka di hati.

 Banner

2 comments:

  1. @Azee Hana someone tu sangt suka ckp benda yang dia tau akan buat masalah kat kitorang,, grrrr,,, skit hati giler,,

    ReplyDelete