bila rindukan dia,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, April 20, 2012

bila rindukan dia,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM.

 


Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :

" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..

Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..

Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..

Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..

Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

P/S : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia....


Renung-renungkanlah.. Fikir-fikirkanlah..
Silakan Share.. Tak Perlu Minta Izin..
Sila Klik Gambar Untuk Membaca Artikel..
 

8 comments:

  1. Wahhh,nice entry..suka suka suka :D

    ReplyDelete
  2. Jarak ini untuk menjaga aku dan dia :")

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum muja..

    Woww..jarang2 dapat membaca entry muja yg camni.. :)

    ReplyDelete
  4. muja wan reply kat sini k..yg menang ari tu sorg kakak..tak ingat lak nama dia..lama dah tu..erm try muja follow lagi blog wan n lyssa k..mugkin ada prob

    ReplyDelete
  5. macam kisah kami.. nak tahu siapa kami? tengok kat tepi blog ella.. hehe=)

    ReplyDelete
  6. Assalamu'alaikum.nice post, muja ^_^

    btw, kita nak tegur ni.
    haritu awk ada post gambar you with your friend. Em, ada gmbar yg menampakkan aurat. mcm, gambar 4 kasut tu..

    Delete ye ^^ May Allah bless you ;)

    *Maaf kalau awk terasa. Tak berniat nak menyinggung hati awak. :-)

    ReplyDelete