ISLAM AND TERRORISM,,, cer komen,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, April 06, 2012

ISLAM AND TERRORISM,,, cer komen,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
menangi ipad 2 di sini 

edisi translated and edited version conversation between me and umi :D

umi- kak, bukak kejap page sue
aku- ok (bukaklah,, dan melihat wall nya yang sangat menarik)

aku memang jarang nak bukak wall adik sendiri,, tapi bila bukak je,,, mesti aku jumap things yang menarik kat situ,, orang dok mesir kot,, mestilah menarik,, mestilah ada things yang frenz aku kat malaysia ni tak de kan? so,, aku pun amikla untuk kongsikan dengan korang,, yang ni,, cara menjawab kalau ada yang tanya macam ni kat korang kalau korang ada rezeki menjejakkan kaki ke barat

"ISLAM and TERRORISM are very common nowadays,, how will you comment on this as a muslim?"

maka korang jawabla macam dorang yang kat bawah ni jawab.

SOURCE

dah baca?? bagus,, tula cara nya ye,, hehe,, eh2,, sapa lak bloggerwanita kaya ni.. RM5000 kot nak bagi kat blogger macam kekita ni, hek3
 Banner

No comments:

Post a Comment