please master, stop going online, i miss you. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, June 07, 2012

please master, stop going online, i miss you.

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
competition mudah. boleh g jepun. tak join rugi :D

http://www.kucing.my/fakta-kucing/4-agenda-kucing-disebalik-kecomelan/
kata kucing di atas: please master, stop going online. i miss you.

pernah tak jadi mcam ni??? khas untuk korang yang ada kucing. hehe. kucing ni satu perangai dia. macam tak ketahuan hala. orang nak berak pun dia masuk dalam jamban lagi sebab nak bermanja. nak gesel-gesel bagai. aiyaaaa. aku nak kucing kat rumah ni jugak please.

aku suka dorang yang manja mengada-ngada.
aku suka dorang yang berkata-kata tanpa suara.
aku suka dorang yang memahami tanpa bahasa.

aku dah benci giler ngan adik lagi aku yang sewel tuh. nak manja ngan kucing la kalau dah adik sendiri perangai macam tuuuuuut.

 Banner

2 comments:

  1. em.. saya takde kucing..

    tapi kucing ni comel sangat! :D

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bro zarul umbrella pernah jadi macam ni.hahaha

    ReplyDelete