apa gunanya kalau,,,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, July 26, 2012

apa gunanya kalau,,,,

9 comments:

  1. hehe, thanks.. betul tu.. apa guna ada akal kalau tak guna.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan,,,, rugi je ada akal,, baik ada otak je,, senang :D

      Delete
  2. Salam.

    Alamak aih muja..tak ngam pulak.. tamo malas2.. bak kata dalam gambau tu.
    "Apa guna jd mnusia, kalau umur Allah bagi kita sia2"

    Opss, opss, hahahaha.

    Kena lawan muja..lana pun cam nak fengshan duk lawan kemalasan ni >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,, boleh lak gitu lana ni,, lana rajin je,, rajin komen2,, hehehe,,, jangan lupa rajin2kan selalu mengomen k :D

      Delete
  3. singgah sini sebab nak ajak awk join MEGA GIVEAWAY di blog sy ..jom!!
    http://ainiesempoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Apa gunanya nikmat yg diberi jika tidak gunakan sebaiknya. Ingat! Nikmat yg diberi hny sementara. Tiada 1 pun yg kekal.

    ReplyDelete