pokok yahudi,,, pokok pun ada bangsa jugak k,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, July 30, 2012

pokok yahudi,,, pokok pun ada bangsa jugak k,,

7 comments:

  1. mekasih atas perkongsian~ tak tahu lah pulak pasal ni..dunia akhir zaman tak dapat dibayangkan ..


    btw jemput singgah~

    http://keyrajoongki.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye,, sangat menakutkan,, harap2 dapat mengatasi nya jika ditakdirkan sempat bertemunya,,, harap2 tidak,,,

      Delete
  2. Muja, ceritakan lah kisah pokok yahudi ini. Baru menarik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak tau lak ada cerita pasal bnda ni,, yang aku tau pun dari yang aku baca tu jela,, yang dye jadi tempat berlindung for israelis,,

      Delete
  3. menakutkan la reka bentuk pokok tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. besar kemain kan,, tapi melindungi kafiruun,, ish3

      Delete
  4. pokok ni ada kat mana2 je ke?
    ke ade dekat israel je? takutnya... huhu

    ReplyDelete