aku nak macam ni jugak!!! :D - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Saturday, August 11, 2012

aku nak macam ni jugak!!! :D

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

aku godek fb,, aku jumpe lagi gambar best,, kih2,,, korang ingat tak ENTRY PASAL TAJWID ni,, kalau korang rasa korang blogger yang rasa nak bace nape aku berat hati nak berjemaah,, baca la k entry tu,, huhuuhuu,,,,



fokus utama entry ni pulak sebab aku nak gitau yang gambar ni sangat amat la bersesuaian dengan entry aku yang sebelum ni tu,, so,, para suami, jangan mengharapkan isteri pandai memasak kalau suami tak leh jadi imam,, huhuhu,,

gambar cilok dari page yuyu zulaika,, hehe
 Banner

6 comments:

  1. Replies
    1. tq,, nanti check tjwid dorang dlu baru kawin tauu,, haha

      Delete
  2. besar tanggungjawab untuk menjadi suami ni.. jika belum bersedia, kena lah fikir masak2 dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu bila nya abang boni nak bersedia,, jgan lupa invite muja kat klate ni,, hehe

      Delete
  3. btul tu.. jgn hrap pmpuan je pndai msak.. cutelh husband tu. smbil angkt bby pula tu..

    ReplyDelete