it is proven that i am better than you,,, - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, September 10, 2012

it is proven that i am better than you,,,

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
now,, it is not only churp2 giving us money,, blin too!!! how cool is that??? :D

lonely i am miss lonely,, i have nobody,,, on my own

sedey giler biler dikata-kata,, dicela-cela,, oleh orang
yang pernah kita care about,,,
yang pernah kita anggap sahabat dunia akhirat,,,
yang pernah kita hadapi saat suka dan duka,,,
yang pernah kita kongsi senyum dan tangis,,,

kenapa,, ingin kutanya,,,
entah kenapa rasa sebak menimpa,,
saat melihat mukanya
saat ingin berbicara,, kebencian menerpa

weh,,, bakpo???
gapo aku buwak weh???
bakpo mung beci ko aku sangak??
doh bakpo mung gi ceghito pelik2 pasa aku kokghe kok sey gitu??
doh bakpo mung kaca laki aku??
doh bakpo?? dyo hok mung ko nok dekki nah???
kalu laki mung gak,, bia dio diri lah maghi ngaku ko aku.

terluah jugak yang terbuku di hati,,
walaupun tak tau la sampai ke tak kepada dia yang dimaksudkan,,,
sekurang-kurangnya aku mencuba,,

 Banner

5 comments:

  1. sabar2.. berusaha juga saya nak pahamkan ni. nasib baik paham.. kenapa dia buat muja macam tu? apa salah muja dekat dia? huhu

    ReplyDelete
  2. sabar ye.. itu lah namanya dugaan.. sebagai hambaNya, kita kena brsabar dengan segala dugaan yang menimpa. orang yang bersabar adalah orang yang berjaya di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. haiii awak!! saya follow sini sabar tauuu

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum muja.

    What happened dear :)

    Takmo macamni..hilang manis nanti.. ^_^



    ReplyDelete