maafkan muja abang feroz, blogger jiwarosak.com. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, November 20, 2012

maafkan muja abang feroz, blogger jiwarosak.com.

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
Join Them If You Are a Blogger :D . 
join nuffnang here :D

hari ni benda paling malang dalam sejarah aku berblogging telah berlaku... aku telah melakukan kesalahan yang sebesar alam sehinggakan tak tau la sama ada diri aku sendiri pun boleh ke tak nak maafkan aku... aku pun tak tak tau boleh ke tak maafkan diri sendiri apatah lagi orang yang telah aku lakukan kesalahan ini terhadapnya... tak tau la ABANG FEROZ boleh maafkan ke tak,,,

seriously, i didn't do it on purpose... it just happened.. maybe i just was too excited that Abang Feroz approved my friend request on facebook,, i am so sorry if i have hurt you with what i have done. uwaaaa!!!! so, aku buat entry khas permohonan maaf untuk ABANG FEROZ,, kesalahan aku ni kira tak leh dimaafkan dah rasanya,, uwaaaaaaaa!!!! sorry!!!!!!!!

malas nak citer banyk,,, korang baca sendiri,,, korang kutuk aku nanti.. memang nak kena pelangkung,, penyapu dah ada sebelah ni,, grrrrrrrr... 3 links as a representation of my apology k,, jangan majuk and jangan jugak saman muja k,, hahaha!!!!






7 comments:

  1. hahahaha ...
    boleh tersalah ,,
    malu gilerr ^_^

    ReplyDelete
  2. hahahah.. alahaii.. toksah la gitau.. hihihi kantoi suda.. hahaha.. takpe2 kfc 13ketui baru bley maapkan :P hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahahaha..macam mana boleh tersalah orang ni??hahahaha

    ReplyDelete
  4. ala, boleh maafkan la tuu....biasa la...manusia, mana ada yang perfect...=)

    ReplyDelete
  5. haha..kan dah malu...xpe..yg penting keep in touch..

    ReplyDelete
  6. hihiii ingat salah apa lah tadi...

    ReplyDelete