aku pun nak tengok jugak!!! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, December 19, 2012

aku pun nak tengok jugak!!!

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

A berjalan menuju kaunter pembayaran
wah, panjangnya barisan nak beli tiket wayang
A tetap bersabar dengan penuh kesabaran
selagi tak tengok Istabul Aku Datang A takkan pulang

akhirnya tiba A punya giliran
alhamdulillah dalam hati penuh kesyukuran
akhirnya niat di hati sudah kesampaian
nak tengok filem paling romantik sepanjang zaman

A melangkah masuk panggung wayang
tak sabar di hati bukan kepalang
tapi kena tunggu dulu habis iklan yang panjang
A mengeluh sambil kepala digoyang-goyang

saat ditunggu akhirnya sudah tiba
mata yang mengantuk tiba-tiba terbuka
ternampak wajah Lisa Surihani yang jelita
malang milik Yusri yang tak hensem mana

tetiba datang mamat pendek
di depan mata aku dia menempek
hadang skrin walaupun renek
nak je A jerit and pekik

jerit A sekuat hati, aku pun nak tengok jugak!!!!

ps- jangan ingat panggung wayang tu bapak anda yang punya. bukan kisah aku. sekadar idea.


 Banner

7 comments:

  1. hahahahaha.comelnya!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hey.. comel je kucing2 ni ngintai.. ngintai ape pun tak tahu.. hehe

    ReplyDelete
  3. Jom join GA ni :) http://arifah-najihah.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    ReplyDelete
  4. Review ^_^ http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-review-by-lily-group-2.html

    ReplyDelete