harapanku agak berjaya kali ini - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, December 27, 2012

harapanku agak berjaya kali ini

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

ya aku tahu aku yang salah. aku akan cuba memujuknya. ya aku tahu aku yang hancukan segalanya. aku akan cuba jernihkan suasana. segmen memujuk akan bermula pada 1 januari 2013. kalau tak berjaya juga, aku akan berhenti. aku akan anggap jodoh itu tiada. sila support usaha murni mendirikan masjid ini,, hahahha!!!! *konon

hari ni nak gi kok lanas. percubaan membuat ic kali ketiga. moga-moga aku berjaya. perasaan tak de ic macam pendatang asing dari indonesia. sangat tak senang, tak tenang, dan tidak lega. resah sentiasa berlegar di jiwa. tapi pelik juga. mereka tetap nak datang ke malaysia. pulang aja. dah2 la buat kacu di ini negara. eh, aku jadi patriotik la pula.

ok. wish me luck in two things. memujuk si dia yang terluka. membuat ic yang comel jelita. :D

9 comments:

  1. haaaaaarapan setinggi gunongggg~

    errr..memujuk apa ni muja?

    ReplyDelete
  2. hah..PATI lari.......zooommmmm

    wahahahhaah jgn marah...

    eh? ape kehe smpai 3 kali takdpt IC nih? ish ish ish ....umur dah bape dah...nnti ade pulak kene tangkap :3 ngeh

    ReplyDelete
  3. semoga dapat ic yang gojes.

    semoga dapat pujuk si dia.. =)

    ReplyDelete
  4. maaf..muja knp yana xda dlm bloglist?? kt exchange kan ... ^^

    ReplyDelete
  5. InshaaAllah akan berjaya sesi memujuk tu..Amin..

    ReplyDelete
  6. LOL camne nak dirikan masjid kalau IC tak siap2...(sori muja saje gurau2...)

    harap2 dapat setel 2 benda tu secepat mungkin....

    ReplyDelete