mak tanggang pun tak bagi peluang kat anak dia. INIKAN PULA AKU. - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, December 02, 2012

mak tanggang pun tak bagi peluang kat anak dia. INIKAN PULA AKU.

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

hari ni masuk hari keenam rasanya. aku melarikan diri daripada mereka yang tercinta. ampun dan maaf daku pinta. kerana pergi tanpa bicara. aku bukan apa. aku rasa tak tahan ngan korang berdua. sorang suka cakap saja. sorang suka berjanji semata. aku tahu kasih kamu berdua terhadap aku tinggi macam menara. tapi aku ingin kamu berdua tahu. betapa aku terseksa.

aku memang seorang wanita comel dan cute tapi pengecut. ada masalah sikit je terus aku menjadi pelari pecut. nak berhadapan dengan duka sengsara ini aku kecut. tak sedap rasanya dari dalam perut. huh. aku yang pengecut. kalau tak pecut pun takkan selesai ini masalah kot. pujukan mereka pun sudah macam tak lut. nampaknya hati aku sudah betul-betul merajuk.

mungkin rajuk ini sekejap sahaja. kejap lagi reda. ada kemungkinan berlanjutan hingga bertahun lamanya. depends on betapa teruknya hati ini terluka. vitamin k pun tak ada nak tolong hilangkan parut di jiwa. maybe aku patut beli bio oil kalau tak pun mederma. ahhh,,, aku ni mengarut saja. mereka menyembuhkan bahagian luar je. dah tu bahagian dalam apa lagi ubatnya?

bukan tidak aku cuba memujuk diri sendiri punya hati. tapi mungkin hati ini pun sudah tidak percaya lagi. makin dimaaf makin kerap diulangi. makin diberi peluang makin hati disakiti. sayang ini tidak dapat dihapuskan oleh rasa benci. kerana sayang itu sifatnya bagi aku kekal abadi. tapi kalau sayang menyeksa diri, baik aku berdiam sepi. biarkan aku membawa diri ini.

OH SAIBA versi KELATE by KHALIFAH


kawe mitok demo
balik maghi semula
harap demo terimo
mitok demo soba

oh saiba... oh saiba... oh saiba.. oh saiba
bakpo demo laghi 
nyo tinga kawe
sapanyo hati demo tingga gi

bakpo demo laghi 
nyo tinga kawe
sapanyo hati demo tingga gi

kawe mitok demo
balik maghi smula
haghak demo terimo
mitok demo soba

kawe mitok demo
balik maghi semula
haghak demo trimo
mitok demo soba

kawe tidok seko
demo buwak gitu
ssaloh sikik sajo
sapa maghoh gitu lalu

kawe tidok seko
demo buwak gitu
ssaloh sikik sajo
sapa maghoh gitu lalu

oh saiba... oh saiba... oh saiba... oh saiba...
oh saiba... oh saiba... oh saiba... oh saiba...

ps- contoh lagu untuk laki yang amik mudah. mana dia tahu 'ssaloh sikik sajo'???!!! bukan dia yang merasa! mengejek dan mengata. memang sudah jadi biasa barang kali bagi dia.







No comments:

Post a Comment