peluang - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Saturday, December 01, 2012

peluang

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

berapa kali peluang harus diberi
berapa kali janji harus dimungkiri
berapa kali perlu diguris hati ini
berapa kali kau nak kumaafi

berapa kali peluang harus diberi
dah berulang kali ku ingatkan
jangan soal itu dibicarakan
tengok sekarang apa dah jadi?

berapa kali peluang harus diberi
aku benci cakap pasal benda tu
nape buat tak paham buat tak tahu???
aku dah jadi macam ni lagi sekali!

berapa kali peluang harus diberi
kalau maafkan pun pasti berulang lagi
tak payah janji kalau tidak ditepati
situasi macam ni aku pun benci!!!

berapa kali peluang harus diberi
aku dah bosan kita macam ni
tapi fobia memaafkan kau menghantui
ko berubah kejap pastu ko ulangi

nanti la aku dah rasa baik hati
atau aku rasa tak tahan lagi
dengan rindu sahabat yang menghantui
sabar la kalau kau sudi menanti




5 comments: