perlu ke yahoo meremukkan hati aku sebegini sekali??? - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, December 26, 2012

perlu ke yahoo meremukkan hati aku sebegini sekali???

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
join exabytes here :D

aku baru tahu hari ni pasal benda ni
yahoo memang buat aku kecik hati

tahukah dia aku chat di sana sejak aku kecik sampai sekarang???
tahukah dia berapa ramai kawan aku datang dan pergi di sana???
tahukah dia dah berapa ramai online boyfriends aku jumpa kat sana???
tiba-tiba dengan senang hati gi close down????

urghhh!!!!! aku dendam sama kamu wahai yahoo!!!
you have closed down the only interesting thing you have in you
serve you right!!!! google will go far far ahead in front of you!!!

Yahoo! Messenger Public Chat Rooms
The Yahoo! Messenger Public Chat Rooms will close down on December 14, 2012.

pesanan daripada yahoo yang aku baru bukak tadi

ps- lepas ni aku nak chat dengan unknowns dekat mana lagi??? cer habak mai!!

9 comments:

  1. sama lah kita..syasya pown berdendam dengan dia..syasya baru buat acc ingat kan chatroom bly guna..try search..tengok2 dah ditutup chatroom tuh...memang geram lah...

    ReplyDelete
  2. lorr..ym dah takleh..guna client chat pon takleh jugak la kan..baru teringat nak masuk room..

    ReplyDelete
  3. la..dah tak boleh guna bukak ke??

    ReplyDelete
  4. benci tul dgn yahoo tu..remuk hati eca dibuatnya.hahaha

    ReplyDelete
  5. yahoo mmg suka bikin msalah sbb tu shida beralih arah skg hahaa..

    ReplyDelete
  6. dekat dalam tagged ada banyak tempat boleh chat.. boleh muja try kat situ pulak.. hehe

    ReplyDelete