very the true,, kih2 - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, December 13, 2012

very the true,, kih2

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
competition mudah. boleh g jepun. tak join rugi :D

kita tinggalkan dia
dia yang kita rindu

kita marahi dia
dia yang kita sayang

kita sakit hati sangat dengan dia
dia yang kita tidak boleh hidup tanpanya

kita benci sangat kat dia
dia yang paling kita cinta

kita serabut sangat ngan dia
dia yang kita ingin bersama-sama

kita stress giler ngan dia
dia yang kita pinta ada

kita geram sangat dengan dia
dia yang kita perlu untuk teruskan hidup

tanpa dia, kita bagaikan ada dalam tiada

 Banner

6 comments:

  1. hahahaha..da kompem2 dah lasti minute tu semuanya tibai je..haaha

    ReplyDelete
  2. haha....terbaek, lagi2 owg yang slow menulis....haha, jom dtg blog cp keyh :)

    ReplyDelete
  3. amboih..ganaihnye.. tapi memang betul pun.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Mcm ini agaknya muja kan... Hahaha.

    ReplyDelete
  5. Salam, good luck...dah tgk senarai peserta ga? Jom semak manalah tau.. kot2 terlepas pandang plak nnt..hehe http://www.akmarwati.com/2012/05/peserta-ga-dari-akmarwaticom.html

    ReplyDelete
  6. jom join GA ni...ada necklace, jam manik dr sabah, keychain dr bandung, fridge magnet bandung, eyeliner , lipstik, topup etc.....http://miszcaah.blogspot.com/2012/06/simple-ga-caah.html

    ReplyDelete