2013 itu tahun aku - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, January 08, 2013

2013 itu tahun aku

Tahun ni aku dah 21 tahun
Mengundi tidak sempat sebab kena tunggu lima bulan
Lepas birthday diri sendiri punya tuan
Terpaksala aku tunggu lagi 4 tahun

Mengundi memang la ada masa
Macam mana pula dengan tugasku sebagai wanita
Memasak mencuci belum diketahui cara
Aku ni apa jenis anak dara laaa

Umur 21 dianggap dewasa
Budak bawah umur bukan lagi aku punya nama
Tapi duit still mintak ngan ibu bapa
Tak perlu langsung nak bajet hebat serata dunia

Ps- it is not yet my birthday. So aku masih muda.

11 comments:

  1. muda lagi tu muja... cuba bandingkan gap umur kiter? wink wink... *_^ amatlah jauh rasanya...uhukss..tiber2 terasa kekertuan diri ini... aiseyyy...

    ReplyDelete
  2. umur 21 tu dah ramai anak dara yg kahwin.. ^_^

    ReplyDelete
  3. alahai muja.....mude lagi awak..hehe

    ReplyDelete
  4. @syathirah adess,, muja dok klate,, macam mana lak jadi orang sabah ni,, hehe

    ReplyDelete
  5. @Cheq Kaq rasa macam dah tua bila dah capai umur boleh mengundi,, kih3

    ReplyDelete
  6. samalah kita..saya pun masih muda lagi..hehehehe

    ReplyDelete