Lagu Di Mujadafewa: Cinta Bersatu oleh Liyana Jasmay - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Thursday, January 03, 2013

Lagu Di Mujadafewa: Cinta Bersatu oleh Liyana Jasmay

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
Join Them If You Are a Blogger :D . 

join exabytes here :D

lelaki ni memang susah nak paham

orang dah tak nak pun still tak nak cakap terima keputusan
keputusan untuk putus mudah sahaja beri jawapan
sekadar okay, ye, baiklah tak perlu tunggu tahunan
buatkan hati aku jadi tak keruan macam banduan


lelaki ni memang susah nak faham

kenapa suka sangat rumitkan keadaan
hubungan yang dah hancur pun nak dipertahankan
macam benang basah yang degil tetap nak ditegakkan
padahal dah tahu tiada guna diteruskan


lelaki ni memang susah nak faham

apa salahnya kalau teruskan hubungan
walaupun bukan hubungan biasa lelaki perempuan
atas dasar persahabatan dan perkawanan
tak de la berdosa putuskan persaudaraan




Lirik Lagu Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/02/lirik-lagu-cinta-bersatu-liyana-jasmay.html#ixzz2GS0eccnG


bestnya kalau dapat cinta yang macam dalam lagu
lagu di atas nyanyian Liyana Jasmay pujaan hatiku
tapi tidak ku percaya lagi wujud cinta begitu
kalau wujud pun hanya di zaman batu

ps- chow!!! love yaaa!!!!

6 comments:

  1. sambil2 dengar lagu nie nak taj muja kat sini

    http://sfadazzlinggirl.blogspot.com/2013/01/ina-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. sabar je lah muja....mungkin si lelaki tu nak buat analisis suku tahun pertama dulu sebelum bagi jawapan kot...(sori gurau2...jgn marah ye muja...)

    ReplyDelete
  3. hehehe.. kadang2 lelaki pun tak faham dengan diri sendiri..macam mana tu?hehehe

    ReplyDelete
  4. @siti fatima Arifin tq for tagging.. alamak hingus2 sebab terharu,, kih3

    ReplyDelete