small liver - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, January 09, 2013

small liver


ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 

aku tahu kecil hati itu berdosa
kecil hati itu tanda tidak reda
description blog tertulis ini benda
tapi aku tetap masih terasa

small heart bukan bermaksud hati kecik
tapi kecik hati yang buat aku rasa panik
panik sebab aku dah serik
dilabel sebagai budak suka merengek

aku sentiasa menjadi orang kedua
orang kedua selepas ramai yang pertama
maybe aku ni orang kesejuta
wujudku bagai ada dalam tiada

jujurnya aku telah mencuba
telah kucuba sedaya upaya
untuk mengubah kelemahan jiwa
yang sangat sensitif setiap masa

aku telah cuba sedaya upaya untuk reda
sesungguhnya aku terlalu takut pada dosa
aku tahu mesti ada hikmah di sebaliknya
yang pasti aku ada apa yang dorang tidak punya

aku ada benda yang dorang sangat inginkan
pada aku Allah kurniakan
rasa kesyukuran aku panjatkan
atas kelebihan yang DIA kurniakan

fikirkan DIA aku jadi kuat
rindukan dia buat aku jadi semangat
ingatanku untukNYA sarat
muja!!!!! ko kan hebat!!!!
jiwa kau padat!!!!
dengan ilmu yang berkat!!!!
pedulikan mereka yang ralat!!!!
mereka yang buat air mata kau menyengat!!!
kau jangan balas dengan taik palat!!!


4 comments:

  1. kecik ati ngan apa ni muja???

    ReplyDelete
  2. wah luahan perasaan yg berlawan dgn perasaan ni...

    tak kisahlah nombor berapa asalkan dapat menamatkan perlumbaan...(erk...mcm salah je komen ni?)

    ReplyDelete