Tidak disukai - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, February 18, 2013

Tidak disukai

Kawan baik sendiri pun cakap tak suke aku
Apatah lagi yang memang membenciku
Memang ditakdirkan untuk aku tidak tahu
Tiada ilmu untuk buat semua menyukaiku

Susah betul rasa menjalani hidup ini
Takdela sampai rasa nak bunuh diri
Tapi aku sentiasa rasa susah hati
Risau menyakiti orang yang disayangi

Aku kena tingkatkan kematangan diri
Tidak boleh terus terusan begini
Sampai bila aku nak hidup begini
Konflik dalaman tak henti-henti

11 comments:

  1. memang mustahil nak buat sume orang sukakan kita kan. lain orang, lain hatinya.hmmm...

    ReplyDelete
  2. nad pun kne mcm tu gak..smpai sekrg rsenyer mcm xde kwn baik..tapi nad bersbr..sebb nad ade kwn maya nad..=)

    ReplyDelete
  3. kakak suka muja...kakak sayang muja... ^_^ (ikhlas dari hati...)

    ReplyDelete
  4. @Mohd Lokman Bin Ramli kalau bleh amik hati 5 orng pun dh kira ok sangat dah,,

    ReplyDelete
  5. @Nadia Johari jom kita kawan baik di alam maya ye nak,, hehe

    ReplyDelete
  6. fikir yg positif dear k..kalau selalu fkir bruk..yg baik pn jd bruk :)

    ReplyDelete
  7. susah and imposible untuk buat semua orang sukakan kita. Nak cari sahabat sejati bukan hanya dengan memetik jari, sepuluh yang datang. itu mustahil. Jadilah sahabat yang memberi bukan hanya menerima. Inshaallah, walaupun ramai yang tak suka kak muja, tapi yuni percaya ramai lagi yang suka.

    ReplyDelete