offer by weclicks.com.my - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, June 03, 2013

offer by weclicks.com.my

ASSAALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAATUH AHLAN WASAHLAN WA MARHABAN BIKUM. 
Join Them If You Are a Blogger :D . 
join exabytes here :D

sebenarnya benda ni dah lama tapi sebab ramai yang share muja pun rasa nak share jugak. hehe. gedik kan? kih4. first time muja dengar tentang weeclicks ni daripada saudara ben. alaa. blogger hot retis tuu. excited gak la. of course la i said yes. :)


then i got this email below after few days replying to the previous one. lama juga la muja tunggu. tak pe. tak rasa terkilan pun. tak mengharap sangat pun. cuma, mengharap juga la. mm. banyak jugalah harapan tu. hehe.


doakan muja dapat offer ni ye. you are so much appreciated. kalau ada yang ada info lagi pasal weeclicks, roger la k. komen pun dah ok :D


12 comments:

  1. Ape tu..cecite...da lme x explore.

    ReplyDelete
  2. kita sekapal muja..jom tunggu sambil makan kacang ekekke :D

    ReplyDelete
  3. @Kenit Cinonet alamak,, tak suke kacang,, ok muja makn nasi lemak je,, hehe

    ReplyDelete
  4. hery pun dpt juga..mcm mna ea..ehhe

    ReplyDelete
  5. nak try gak la..baru dpt email dari komli td...1st try... nak try ads ni pula..menarik

    ReplyDelete
  6. @Fendy amboi,, first try dah dapt email,, hebat :D

    ReplyDelete
  7. acik pon dapat... tapi x thu feedbanck cm mane

    ReplyDelete
  8. @Aku Penghibur cakap je setuju or boleh,,, hehe,, ok gak,, dapat duit lebih, :D

    ReplyDelete