Berubahlah Awak - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Friday, August 02, 2013

Berubahlah Awak


Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh

Awak tahu tak saya sudah banyak berubah sekarang
Saya jadi macam ni semuanya sebab seseorang
Saya dapat rasa ada orang lain yang menumpang
Menumpang dalam diri ini menyorok di belakang

Awak tahu tak orang tu awak yang pernah buat hati melayang
Awak yang saya kenal sekejap terus timbul rasa sayang
Rasa sayang yang pernah buat saya jadi gila bayang
Malangnya dalam hidup awak bukan saya seorang

Saya tertanya tanya apa sebenarnya yang awak cari
Lepas seorang lagi seorang awak sakiti
Sampai berapa ramai kecewa baru awak puas hati
Awak tak rasa bosan ke asyik berganti ganti

Masa awak buat saya, saya masih boleh berdiam diri
Tapi sekarang hati kawan saya juga awak sakiti
Saya mintak sesangat kat awak supaya berhenti
Saya harap sangat amat yang awak masih punya hati.

ps- haram mengorat wanita tanpa niat mengahwininya.

24 comments:

  1. SETUJU ! HARAM JIKA NIAT HANYA INGIN MEMPERMAINKAN : ehbloger.blogspot.com
    jalan2 awak :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mujaa, semoga dia berubah dan insaf dengan perbuatannya. insyallah. jom sahur mujaaaa, hehehhee :P

    ReplyDelete
  3. dah lAMA tak ngorat pmpuan..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah berubah la tu nanti.. amin..:)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah muja, hope muja dapat lelaki yg boleh gembirakan hati muja seperti mana muja ade sentiasa dengan kami semua

    ReplyDelete
  6. Salam muja..amin..kak intan doakan semoga dia berubah dan tidak mempermainkan wanita..

    ReplyDelete
  7. hurm... saya doakan agar baik-baik semuanya...

    ReplyDelete
  8. @Sheila Salim waalaikumussalaam sheila,, moga2,,, tak nampak lagi tu takat ni,, mmm

    ReplyDelete
  9. @JMR takkan nak ngorat laki lak,, haissyyy,, danger,,

    ReplyDelete
  10. wan tersentuh dengan ayat muja ni.. semoga dia berubah muja..

    ReplyDelete
  11. muja, cari kat giant ada..kak intan kebetulan g giant jumpa buah ni..rembat la..hehe..buh dalam burger pon sodappp tau

    ReplyDelete
  12. Moga 'awak' jadi lebih baik. InsyaAllah.

    ReplyDelete