Terhegeh hegeh - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Saturday, February 08, 2014

Terhegeh hegeh

Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh

Dalam hidup aku nih
Tak de benda lain paling aku benci
Melainkan dua perkara
Rasa terhegeh hegeh dan terhina

Aku ni kalau dah mula rasa terhegeh hegeh..
Automatik pakej ngan terhina
Then aku akan buat apa je untuk halang aku dari nampak terhegeh hegeh untuk jangka masa yang lebih lama..
Unfriend? Block? Delete semua benda..
Tak buang masa aku lakukan semua..
Walaupun orang tu tiada salah apa apa..

Aku malu.. aku malu.. aku malu
Keyakinan diri aku nih memang di paras bahaya..
Rendah serendah rendahnya..
Aku tak rasa layak untuk sesiapa..
Aku tak rasa ada yang betul betul suka aku apa adanya..
Aku yang tak matang memang menjengkelkan semua..
Aku tahu..

Aku tak terima sesiapa sebab takut kecewa..
Tapi aku memang kronik bila sudah mula suka..
Jangan buat aku suka..
Kesian kat aku..
Sekarang pun menderita apetah lagi kalau dah ke peringkat seterusnya..
Wassalaam

2 comments:

  1. Dear.. kekecewaan tu sakit tp d sblik kekecwaan tu lahir pgjaran yg manis.. xpa.. muja blom ready kot. Pelan2 la ek.. take ur time.. but jan lama sgt tau.. ^^

    ReplyDelete