Tempah e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar Oleh Abang Ensem - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, May 06, 2014

Tempah e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar Oleh Abang Ensem

Tempah e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar oleh Abang Ensem | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.  Masa sekarang berlalu terlalu pantas dan kita lebih cenderung untuk melakukan sesuatu dalam masa paling singkat. Maka, kita harus sentiasa berusaha untuk berbuatlah sesuatu yang tepat dalam masa yang cepat.

Seperti dalam blogging, apabila orang lain sudah lama berkecimpung dalam bidang ni dan aku masih lagi dalam proses berusaha keras mempelajarinya, rasa macam aku sedang merugikan masa. Jangan risau, ada caranya untuk menjimatkan masa yang berharga iaitu dengan cara meniru dan mengaplikasikan cara yang sudah digunakan oleh mereka yang sudah berjaya.

Jika sudah ada cara yang terbukti berkesan, kenapa masa yang ada hendak dibazirkan? Ini bukan sekolah punya peperiksaan. -_-

Jadi, hari ini aku ingin berkongsi dengan kalian tentang e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar, hasil tulisan saudara Meor Zaidee Meor Ahmad Rasdi, atau lebih dikenali dengan gelaran Abang Ensem atau AE, seseorang yang sudah layak digelar pakar dalam bidang pelaburan hartanah. Siapalah yang tak kenal AE yang suka berkongsi #infohartanah di Facebooknya.

Saudara Meor Zaidee Meor Ahmad Rasdi mula berkecimpung dalam bidang ini pada tahun 1998 secara tidak sengaja dan ilmu hartanah yang ada padanya telah membolehkannya memiliki 14 buah rumah sewa. Yang paling mengejutkan, dengar ceritanya beliau pernah membeli sebuah rumah tanpa mengeluarkan modal dengan menggunakan teknik-teknik tertentu.


Tempah e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar Oleh Abang Ensem, e-buku rahsia jutawan hartanah terbongkar, ebook abang ensem, order ebook ae, ebook pelaburan hartanah
E-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar yang akan membantu anda dalam bidang pelaburan hartanah

e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar ini merupakan e-Buku pertama yang ditulis oleh beliau. Ia menceritakan serba sedikit kisah diri beliau yang berkecimpung dan bergiat aktif dalam bidang pelaburan hartanah. 

Dalam e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar ini juga, beliau memuatkan keratan majalah Personal Money yang menemu ramah beliau tentang strategi dan teknik pelaburan yang digunakan selama penglibatan beliau dalam bidang yang terbukti memberikan pulangan yang lumayan ini.

rahsia jutawan hartanah terbongkar, ebook abang ensem, e-buku abang ensem, e-buku pelaburang hartanah, testimoni e-buku pelaburang hartanah abang ensem, ae
Testimoni E-Buku AE  yang membantu mereka yang berminat menceburi bidang pelaburan hartanah


Bagi mereka yang berminat untuk mengetahui rahsia pelaburan dan berapa yang telah berjaya dijana oleh penulis e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar ini, bolehlah menempahnya di link di bawah

Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar << Klik


Murah itu pasti. Selain e-Buku Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar, ada lagi 4 e-Buku yang sangat berguna untuk mereka yang berminat untuk menceburkan diri dalam bidang pelaburan hartanah ini. Tinggal pilih sahaja. 

Wassalaam. :D



4 comments:

  1. Saya baru je layan video Abang Ensem temu ramah Astro Awani dekat Utube td... Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang retis abang ensem ni.. tu yg siap kena temu ramah tu.. huhuu

      Delete
  2. Akak baru nk mengenali bidang hartanah ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. muja pun dah jadi berminat bila ae salu bgi tips kat fb.. huhuu

      Delete