Harum Malam- Persediaan Melangkah ke Alam Perkahwinan - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, November 17, 2014

Harum Malam- Persediaan Melangkah ke Alam Perkahwinan

Harum Malam- Persediaan Menghadapi Alam Perkahwinan | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Ehem. Seram pulak tajuk entri blog aku kali ini. Macam sesuai je untuk permulaan entri penuh input dan kreativiti. Macam yang dikehendaki. Sukalah korang kan?

Sejak bertunang, aku mula buat persediaan sedikit sebanyak. Usaha untuk lebih rajin, pergi gym untuk dapatkan bentuk badan zaman sekolah, mula cari pendapatan sampingan, dan untuk menjaga diriku sendiri; luar dan dalam. Pastinya, setiap wanita mahu jadi yang terbaik untuk pasangannya. Antara langkah yang aku rasa perlu adalah pengambilan Harum Malam daripada Legacy Secret.

*Tetiba blushing pula mukaku ini. :3

harum malam, legacy secret, persiapan melangkah ke alam perkahwinan

Produk Harum Malam adalah salah satu produk yang dihasilkan oleh Legacy Secret yang telah mencetuskan fenomena apabila menjadi salah satu produk terhangat di pasaran. Namun begitu, produk hebat ini selalu disinonimkan dengan wanita yang sudah berkahwin. Ini tidak adil.. Tidak adil.. Tidak adil.. Nyanyi sikit. Jadinya, entri aku kali ni aku nak buktikan kat korang semua yang Harum Malam bukan untuk perempuan yang dah berkahwin sahaja. Suka tak? :3

Berdasarkan pengalaman aku kurang 3kg lepas menggunakan Secret Laxing yang juga salah satu produk Legacy Secret, aku sangat yakin dengan keberkesan produk dari syarikat yang sama iaitu Harum Malam. Akhirnya, aku merasa berat badan turun setelah sekian lama. Jadi, adakah patut kita biarkan orang yang dah kahwin je merasai kebaikan yang ada padanya? Kongsi kongsilah ye. :P

Bahan-bahan Berkhasiat Yang Terkandung dalam Harum Malam


Gigih giler aku cari khasiat setiap bahan yang ada dalam Harum Malam untuk meyakinkan diri sendiri tentang kebaikan produk hangat ni. Semua bahan daripada sumber semulajadi. Tak risau mengumbul bahan kimia dalam badan. Semua power! Terbukti hebat!
  • ekstrak ros - menghilangkan jerawat, mengharumkan vagina, menguatkan rambut.
  • ekstrak sireh - menghilangkan keputihan.
  • buah tin - mengawal nafsu makan, menurunkan berat badan, menguatkan jantung.
  • kismis - menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit lupa.
  • madu - penawar segala penyakit, menghaluskan kulit, merawat luka.
  • goji - memberikan tenaga, mengurangkan nafsu makan, mengurangkan berat badan.
  • limau purut - mengurangkan masalah muka berminyak, anti-kanser, merawat luka.
  • strawberi - menghilangkan jerawat, anti kanser, mencegah kerosakan kulit akibat radikal bebas
  • pueraria mifrica - membesarkan payudara
  • kayu serapat - mengetatkan otot-otot rahim
  • buah delima - menurunkan berat badan dan tekanan darah tinggi
  • manjakani - mengetatkan faraj
  • pueraria lobata - mengimbangkan sistem endokrin wanita
  • senna - membersihkan kotoran, lemak dan racun dari tubuh melalui air besar

Khasiat Dan Kebaikan Harum Malam


harum malam, legacy secret, persediaan kahwin
Harum Malam; Rahsia Nenek Kekal Dara. Slogan dah tak menahan. Kita share rahsia nenek ek? :3

Terdapat terlalu banyak kebaikan yang terdapat dalam sebotol Harum Malam. Sangat baik diamalkan oleh mereka yang dah berkahwin, tapi kalau orang macam aku yang bakal berkahwin nak mula guna sekarang pun, apa salahnya. Practice makes perfect katakan. Kita kongsilah kebaikan Harum Malam dengan orang yang lebih berpengalaman tu.

*EH, blushing sekali lagi pulak. :3

Jangan dilayan aku merepek, nah baca kebaikan Harum Malam yang berlemon nih. Untuk membuktikan yang wanita bujang pun boleh guna produk ni, aku sudah membuat 'kajian' ringkas. Aku akan tandakan kebaikan khas untuk wanita sudah berkahwin dengan simbol (WSB) dan untuk semua wanita dengan simbol (SW)
  • meningkat dan mempercepat rangsangan seksual (WSB)
  • menghilangkan bau badan untuk badan yang lebih segar (SW)
  • mengatasi masalah vagina kering (SW)
  • mengetat dan menganjalkan vagina (WSB)
  • membunuh bakteria dalam saluran kencing (SW)
  • mengatasi masalah kerap kencing (SW)
  • meningkatkan sistem ketahanan tubuh (SW)
  • meningkatkan stamina untuk melakukan aktiviti harian (SW)
  • menstabilkan hormon untuk mengelakkan tekanan (SW)
  • menganjalkan kulit untuk mengurangkan kedutan(SW)
WSB 2 vs SW8 . Jelas bahawa Harum Malam bukanlah baik untuk wanita berkahwin sahaja, wanita bukan berkahwin pun akan dapat banyak kebaikan dengan pengambilan Harum Malam. Tak delah aku teragak-agak nak guna Harum Malam lepas ni. Muahahaha! *Nada puas hati.

Kenapa Aku Teringin Nak Ber'Harum Malam' 


harum malam, legacy secret, persediaan kahwin

Aku pernah berborak dengan pensyarah aku pasal penjagaan dalaman wanita. Beliau sangat menekankan penjagaan diri dari usia muda. Dari dulu memang aku tabik spring kat pensyarah ni. Pada usia umur 50-an, beliau masih bertenaga, wajah berseri sentiasa, dan badan slim macam anak dara. Padahal dah jadi nenek. Memang kena dengan slogan Harum Malam; Rahsia Nenek Kekal Dara.  Kih3.

Macam-macam info aku dapat daripada beliau. Daripada penjagaan diri hinggalah ke kemanisan dan cabaran berumah tangga. Aku nak jadi macam beliau. So, aku kena dengar nasihat dia. Memula segan juga nak tadah telinga. Tak sedar diri sudah besar. Tak lama lagi nak jadi bini orang. Tempoh sikit yang ada ni kena guna untuk timba ilmu daripada orang lama. Ye dak?

Mungkin penggunaan Harum Malam akan jadi permulaan segalanya. :3

Daripada sesi berborak di dalam perpustakaan tu, aku dapat konklusikan yang penjagaan diri wanita sangat penting dan sebaiknya kena bermula seawal usia 20 tahun lagi. Aku dah 22 tahun. See? Dah lambat dua tahun untuk jaga. -_-

Testimoni Pengguna Harum Malam

 

harum malam, legacy secret, testimoni harum malam


harum malam, legacy secret, persediaan kahwin 
Semua benda pasal Harum Malam ni buat aku tergoda untuk jadi pengguna setiap. Abbang aku pun suka produk Wira Malam yang juga produk Legacy Secret. Bertambah lagi alasan untuk aku guna Harum Malam dari sekarang. Korang macam mana pulak?

Harga Harum Malam (Termasuk kos penghantaran)


1 botol Harum Malam : RM40 SM / RM45 SS
3 botol Harum Malam : RM100 SM / RM110 SS

Kalau korang nak dapatkan Harum Malam, korang boleh:
 
Whatsapp: 011 2694 7035
Direct Message: Nurmujahidah Ismail (klik)

Ps- risaunya nak kawin. ada yang nak tolong untuk majlis kahwin aku nanti tak? plisyyyy..

20 comments:

  1. hihi. dah boleh dah nie. anak dara pun boleh minum jugak. if xsilap la.

    ReplyDelete
  2. just nk share. adik akak minum HM ni dr bujang lg. mmg kesannya amat ketara... kulit licin... la ni dia dh kawen... tp utk ank dara yg amalkn HM, bila dh brkahwin... Sampai 1 ms kna stop skjp atau kurgkan dos coz akn trlebih ketat bila brsama dgn suami. luka payah pula.. hehe

    ReplyDelete
  3. zaza pun ambil harum malam ni..tp sekali skla je minum sbb ada ambil suplement lain jgkk... utk2 kita ni mmg sesuai sgt amalkn.. :)

    ReplyDelete
  4. Terbaik... Saya pun duk berfikir jugak nak beli harum malam ni..
    Kena jaga apa yg patut dah ni.. :)

    ReplyDelete
  5. bagus persediaan awal ni dik...kak intan nak syorkan makan pati delima gulshan juga..amalkan ..memang terbaikkkk!

    ReplyDelete
  6. tahniah muja...dah nak kahwin rupanya....hahahaha

    ReplyDelete
  7. dulu minum gak..tp x abes satu botol
    jenis x konsisten...

    huhu

    ReplyDelete
  8. tu diaa...hahaaha..memang tak sabar ni

    ReplyDelete