Kembalikan Cincin Tunang Saya - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Wednesday, July 29, 2015

Kembalikan Cincin Tunang Saya

cincin itu mungkin saiznya kecil sahaja
tapi besar benar maknanya di hati saya
cincin itu mungkin nampak biasa biasa sahaja
tapi luar biasa kedudukannya di jiwa saya

jika anda masih berperikemanusiaan
jika anda masih ada yang namanya kewarasan
jika anda masih ada rasa kasihan
saya mohon sepenuh jiwa untuk kembalikan

cincin tunang saya
kenangan bermakna saya
saya bayar duit pun tak pe
saya nak cincin saya semula

tolong.. tolong doakan aku semua
doakan hati dia terbuka
untuk balikkan cincinku pada tuannya
doa korang mesti ada gunanya..

ps- maafkan saya abang... saya cuai.. saya bersalah.. maafkan saya abang.. maafkan saya.. :'(

7 comments:

  1. sabar yaa kak muja insyaAllah dengan atas izinNya cepat atau lambat dia akan kembali dkt akak

    ReplyDelete
  2. Sedihnya.. Jika saya di tempat akak pun saya rasa sedih sangat. Bukan niat kita nak hilangkan pun.. Semoga akak dipertemukan dengan cincin tu secepat mungkin. Aamin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. sedih giler. tapi tu lah bukan rezeki saya. tak pelah.

      Delete