Mertuaku - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Tuesday, July 14, 2015

Mertuaku

Ibu mertuaku
Beliau tahu aku tak tahu masak
Tapi dia tak keji.. Tak umpat..
Dia cool je.. Tak buli aku sangat..
Sayang beliau sarat sarat..

Ibu mertuaku
Beliau tahu aku belajar lagi..
Asyik berpesan jangan berhenti..
Ilmu itu berterusan kena cari..
Baru hidup diberkati..

Ibu mertuaku
Aku dapat rasa sayangnya beliau pada aku..
Perhatiannya beliau pada aku..
Penantiannya pada kepulanganku..
Sungguh! Beruntung!! Hatiku terharu..

Ibu mertuaku
Yang respon dengan cara yang aku mahu..
Kalau aku tak call.. Hatinya tak menentu..
Memang tertanya tanya.. Mana menantu aku..
Ma.. I love you..

^^

12 comments:

  1. wahhh bestnyaaaa.. nak ibu mertua macam tu jugakk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. i know my mil is everybody's dream mil.. tak sabar nak jumpa ma hari ni.. hehehe

      Delete
  2. semoga kita saling menyayangi antara satu sama lain. Mak mertua juga seperti ibu kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah.. amiin. muja pun harap kami akan baik je wlau apa jdi sekali pun.. sampai bila bila..

      Delete
  3. Kalau ibu mertua Muja baca mesti dia senyum ^-^

    ReplyDelete
  4. bestnyaaa . xsabar nak ada mak mertua jugak.. ehh haha a

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, seronok baca entry happy macam nih, hehehe, semoga sentiasa bahagia hingga akhir hayat...tak tau takpe yang penting jangan malas belajar...

    ReplyDelete