Sabun Herba Kemboja- Bersihkan Wajah dan Badan Sekali Gus! - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Sunday, July 05, 2015

Sabun Herba Kemboja- Bersihkan Wajah dan Badan Sekali Gus!

khk soap, khk face and body soap, sabun herba kemboja, shk

Sabun Herba Kemboja- Bersihkan Wajah dan Badan Sekali Gus! | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Selepas kejayaan besar Krim Herba Kemboja yang dah banyak buat ramai anak dara, isteri mahupun janda menjadi cantik, kini terhasil pula produk baru daripada Krim Herba Kemoja iaitu Sabun Krim Herba Kemboja. Lorrh, makin lengkap, makin cantiklah! :D

Kalau dulu, KHK dah tunjukkan kemampuan membersihkan, melicinkan, mengclearkan wajah kita daripada masalah jerawat, sekarang KHK Soap pula akan menolong membasmi jerawat dengan membersihkan muka kita sebersih-bersihnya so that jerawat yang hilang tu pun seram nak datang balik. Makin hebat defense team wajah kita ye. Padan muka jerawat. Tak de rumah nak tinggal dah.

Ramuan 

sabun herba kemboja, sabun krim herba kemboja, sabun khk, khk face and body soap

- Pati bawang putih
- aloe vera
- madu kelulut
- Tea tree oil
- minyak zaitun

Berfungsi untuk merawat

  • jerawat / jerawat batu
  • blackhead / whitehead
  • parut jerawat & cela
  • pori-pori terbuka
  • jeragat
  • mencerahkan bahagian muka dan badan
  • meratakan tona kulit muka
  • mengurangkn kedutan
  • mengawal minyak berlebihan 
  • memberi kelembapan kulit
  • membuang parut kecil seperti sel kulit mati
  • membaiki lapisan kulit yg bermasalah

Berat: 45gm 
Harga: RM44

Set Krim Herba Kemboja dan Sabun Herba Kemboja


set krim herba kemboja dan sabun herba kemboja, khk soap, khk face and body doap, shk

Harga Set Krim Herba Kemboja + Sabun Herba Kemboja

Krim rm59 + sabun rm44 + rm6 kos ps smnjg = RM109
Krim rm59 + sabun rm49 + rm10 kos pos sabah sarawak = RM118

Jangan tunggu lagi!!! Whatsapp aku cepat di nombor,

01126947035

PM di Facebook pun boleh. Search je Nurmujahidah Ismail. Mesti jumpa punyalah. Sementara aku ada internet lagi nih, sementara aku masih menunggu, sementara pejabat pos tak cuti raya lagi, baik cepat. Kang menyesal tak sudah pulak. Hehehe. Wassalaam.

6 comments:

  1. Sekolah cikgu cuti bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikgu dah boleh balik rumah hari isnin ni..

      Delete
  2. Ini rupanya krim kemboja tu yer...

    ReplyDelete
  3. femes ya produk kemboja....member pun ada jual tapi bukan jenama ni laaa..jenama al HAURA, kalau tak salah produk kemboja jugak

    ReplyDelete