Cashout Pertama Kali di iLancee.Com - Nurmujahidah

Latest

Lifestyle / Personal / Review / Beauty / Cosmetics

Monday, November 02, 2015

Cashout Pertama Kali di iLancee.Com

Cashout Pertama Kali di iLancee.Com | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Aku pernah gebang kat korang pasal iLancee.Com sebelum ni, korang buat tak tahu. Kat entri tawar servis blogger pun pernah. Sekarang, aku dah berjaya cashout untuk pertama kalinya hanya dengan meletakkan banner. Tapi, tak bermakna korang sudah terlewat tau.

cashout pertama di ilanceecom
Suka tahu tak dapat email macam ni selalu! Kah3

Cara Pembayaran di iLancee.Com

  1. Apabila advertiser berminat dengan servis kita, dia akan beli servis itu. 
  2. Kemudian, kita kena selesaikan servis. 
  3. Apabila siap, hantar mesej bagitahu order sudah siap. 
  4. Lepas 14 hari mengikut sistem keselamatan, kita bolehlah cashout pendapatan kita tu. 
  5. Maka meningkatlah amaun dalam akaun bank kita. :)
Ok. Tu je aku nak gebang untuk hari ini. Wassalaam.


2 comments: